tiistai 24. tammikuuta 2017

Vuosi sitten

Eksyin selailemaan mun vanhoja postauksia, ihan mielenkiinnosta halusin nähdä millainen boogie mulla oli satoja päiviä sitten. Pääosin selailin viime vuoden tammikuun postauksia ja jo niistä tein muutamia huomioita nykypäivään verrattuna..

  • Bloggaajana olen mielestäni kehittynyt - olen löytänyt oman tyylin. Edelleen sitä haetaan hieman, mutta kun katson vuosi sitten tehtyjä postauksia, huomaan että tekstit eivät ole ihan sitä aitoa minua. Sinne päin, mutta ei ihan. Koen, että nykyään mun tekstit sekä kuvat tulee niin suoraan sydämestä, ettei ne voi oikein muuta kuin mua itseäni olla.
  • Kuvista puhumattakaan.. Ihan kivoja kuvia, mutta monissa on valotukset ihan päin prinkkalaa ja muutenkin vähän sattuu silmiin niitä katsoessa. On ihan kiva huomata kehittyneensä niistä ajoista, hah!
  • Olen vuosi sitten kirjoittanut paljon syvällisempiä tekstejä, ilmeisesti mulla on ollut paljon sydämen päällä.. :-D Kyllähän niitä syvällisempiäkin juttuja tulee nykyään kirjoitettua, mutta harvemmin. Musta on niin ihana nykyään jakaa tänne kevyitä juttuja liikoja miettimättä.
  • Mun ulkonäkö on kyllä se huomattavin asia, joka pistää silmään - mitkä ovat nuo hiukset?! En kyllä enää tuntisi oloani kotoisaksi noin pitkillä kutreilla, kun olen jo miltei vuoden ajan tottunut pitkään polkkaan. Mun mielestä se on paljon freshimpi ja aikuismaisempi, enkä ole hetkeäkään katunut noiden hiusten leikkaamista. Pakko myöntää, että kuvissa ne sai näyttämään kivoilta, mutta arki pitkien hiusten kanssa on kaikkea muuta kuin luksusta.. Ne oli jatkuvasti takussa ja/tai ponnarilla!
  • Laatu korvaa määrän - musta tuntuu että ennen halusin postata mahdollisimman usein ja muistaakseni koin pientä stressiä postausaiheiden keksimisestä. Tähän mennessä olen onneksi oivaltanut sen, että laatu todellakin korvaa määrän ja mitään en tee enää väkisin. "If you force it, it's probably shit", niinhän se on. Haluan pitää yllä intohimoni bloggauksen ja valokuvauksen suhteen ja teen niitä nykyään täysin fiilispohjalta (valokuvausta tietenkin myös työnä). On mukavampi kirjoittaa silloin, kun on oikeasti asiaa tai oikeasti kivoja kuvia jaettavaksi.


Tässä, tässä, tässä ja tässä esimerkkejä viime vuoden postauksista! 

Huomaatteko näitä samoja muutoksia, tai tuleeko mieleen jotain muita seikkoja? 

1 kommentti:

  1. Olipa kiva postaus! Mun mielestä on ihana joskus miettiä, että millanen ja missä oli vuosi sitten. Esim. omalla kohalla olin vuosi sitten osa-aikasesti töissä opiskelujen ohella, kun tällä hetkellä duunit on vaihtunut satunnaisiin keikkoihin ja pääpaino on opiskelussa (jospa sitä vaikka valmistuis joskus...). Blogin kautta on varmaan helppo palata ajassa taaksepäin kurkkaan, mitä mielen päällä oli x aikaa sitten. Ite ostin samaa tarkotusta varten Tigeristä 4eurolla (!!) viiden vuoden päiväkirjan, niin pääse sen kautta näkemään mitä aiempina vuosina on samaan aikaan tehnyt.

    Ja on hauska palata, ite leikkasin kans pitkän tukan about vuosi sitten pitkäks polkaks ja välillä palaa miettiin, et näyttääpä kivalta ja pitäiskö kasvattaa ens kesäks pitkät hiukset, niin sais sit kivoja kampauksia ystävien häihin yms. Mutta eipä niiden kuvien kautta välity se raivostuttava takkupesä, joka päätyy aina ponnarille :---D

    Hahah, huomaa etten usein kommentoi blogeihin, kun vois raapustaa tänne romaanin verran tekstiä. Pointti oli, että kiva teksti! :)

    VastaaPoista