keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Nahkatakkinen tyttö

paita/ Zara, housut/Cubus, kengät/h&m, laukku/ 2nd hand

Ai että. On kyllä ihanaa, kun nykyään voi lähteä jo vähän kevyemmissä vaatteissa ihmisten ilmoille. Vielä aamut ovat viileitä, mutta päivällä pystyy huidella jo ilman huivia ja mulla on kuvissa näkyvä nahkatakkikin eksynyt päälle jo monen monta kertaa. Mä olen juuri sellainen tyyppi, jolla on talvisin käytössä vain pari talvitakkia ja aina kevään tullen on ihanaa, kun nahkatakinkin kanssa saa yhdistettyä niin monia erilaisia asuja! Mä olenkin henkeen ja vereen nahkatakkityttö ja tuo yksilö onkin yksi onnistuneimmista ostoksista henkilökohtaisessa shoppailuhistoriassa.

Toinen kevään lemppari on kuvissa vilahtavat kultaiset tennarit! Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut mitään erikoisia tennareita ja nämä kultaa jäljittelevät yksilöt tuo kyllä kivaa ilmettä asuun kuin asuun. Nyt, kun mulla on ollut pitkästä aikaa mahdollisuus panostaa mieluisiin vaatteisiin ja asusteisiin, oon super innoissani kevätpukeutumisesta. Ennen olen aina mennyt samoilla tennareilla kesät ja talvet, nyt on mukava saada vähän vaihtelua ja pidentää myös kenkien käyttöikää satunnaisemmalla käytöllä!

Mikä on sun lempparijuttu kevätpukeutumisessa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti