tiistai 19. maaliskuuta 2013

FRESH DAY

Tänään on ollut tosi mukava päivä. Olin lupautunut auttamaan hyvää ystävääni Henriettaa oman blogin perustamisessa ja ihan hyvinhän se onnistuikin, oikeastaan ilman mitään komplikaatioita! Muistikuvia vaan vierii omien blogien syntyprosesseista, jolloin oon kamppaillut ties minkä turhuuksien kanssa ja viettänyt tietokoneella puoli päivää. Onneksi tää tilanne oli vähän erilainen - nopeeta ja tyylikästä!
 Puuhailtiin ihanaa salaattia ja saatiin päivä käyntiin oikein makoisasti. Mäkin haluan meille tollaisia kivoja tarjoiluastioita, meillä kun salaatit yleensä tarjotaan vaan sellaisista leivontakulhoista, very classy..
Oon täysin hurahtanut nyt appelsiineihin, nam! Parasta herkkua makeannälkään, ainoo vaan että hampaat ei välttämättä tykkää noiden jatkuvasta imeskelystä. Onko teillä hyviä vinkkejä (terveellisiä sellaisia) pahimman makeannälän tappamiseen? Mulla toimii hyvin myös pähkinät, mutta niitäkään ei saa liikaa syödä.
 Joku tulis värjää mun hiukset, ok?
 "Anyone who tells you money can't buy happiness Doesn't know where to shop"
Tyttöni mun aloitti tänään kirjoittamaan blogia, käykää kurkkailemassa Täältä! Innolla jäädään odottelemaan lisää postauksia, eiks vaan hensku ;-)

 Henskulta jatkoin matkaa salille jo viime viikolla testattuun BodyBalance-tunnille. Siihen oli nyt vaihtunut ohjelma ja tykkäsin kovasti! Mulle tekee hyvää kerran viikossa tollainen rauhallinen tunti, jossa saa venyttelyä kerrakseen, mutta syvien lihasten aktivoimista ei kuitenkaan unohdeta.Mun piti tunnin jälkeen vielä tehdä vatsa- ja selkätreeniä, mutta en halunnut pilata rentoutunutta mielialaa ja vartaloa täysin erilaisella treenillä. Vatsat ja selät saa kyllä nyt odottaa toiseen päivään!

4 kommenttia: