tiistai 26. maaliskuuta 2013

GOLDIES


..or wannabe oldies. Järjestettiin tänään Kristan kanssa photoshootit, täällä lahdessa kun oon nyt käymässä. Tänään on ollut tosi kiva päivä; kirppareiden kiertelyä, satamassa kuvailua, kiinalaisessa syömistä ja kaupoilla pyörimistä. Kohta puoliin mun pitäis lähteä kotiin päin junailemaan, voisin taas tähdätä tohon seuraavaan junaan (nimittäin missasin edellisen :-D). Löysin pari ihanaa kirppislöytöä ja oon taas löytänyt sisäisen paloni niitä kohtaan! Pitää mennä joku päivä kiertelemään pk-seudunkin kirppareita (esimerkiksi Tikkurilan Kontti, se on kuulemma todella hyvä) tai sitten ihan vaan jotain random-kirppareita. Tulee niin hyvä fiilis, kun löytää hyvää halvalla!'

Mitä diggailette kuvista, vähän vaihtelua mun normaaleihin kuviin!


2 kommenttia:

  1. mist oot löytäny ton polaroid kameran? Oon jo kauan ettiny semmosta :))

    VastaaPoista
  2. toi on kristan ja ilmeisesti jostain kirpparilta bongattu? meillä on kyllä samanlainen ja ollaan löydetty se vaan mein ullakolta..

    VastaaPoista