sunnuntai 20. lokakuuta 2013

tired sunday

Kuva otettu 18.10.2013 klo 19.16 #2Kuva otettu 18.10.2013 klo 20.29Kuva otettu 18.10.2013 klo 20.30 #4

Vähän jotain läppänderus kuvia perjantailta, kun oltiin lähdössä pitkästä aikaa ulos meidän vanhalla tyttöporukalla! Käytiin ensin Helsingin uudessa Hulabaloo- nimisessä baarissa ja siellä paremman musiikin puutteessa vaihdettiin Baarikärpäseen (okei, ikuinen pohjanoteeraus, mutta siellä ainakin riitti menoa aamun pikkutunneille asti!) ja viihdyttiin siellä sitten aika myöhään asti. Rankkaa oli, mutta kerrankos sitä! Mikä on teidän lempparibaari Helsingissä? Mä kaipaisin jotain uusia tuulia, kun tuntuu noi perusbaarit yleensä tökkivän..


Mun pointti tässä kirjotuksessa ei kuitenkaan ole baareilu ja viikonlopun sekoilut, vaan aihe liittyy ihan vastakohtaiseen juttuun. Nimittäin siihen, että mua ahdistaa tosi paljon tää mun liikkumattomuus näin päälle kahden viikon jälkeen.. Oon ollut kipeenä niin kauan ja vaikka nyt onkin suhteellisen hyvä kondis, en uskalla lähteä salille puolikuntoisena. Tää yskä pitäis saada kauas huitsin nevadaan, ennen kuin uskallan aloittaa taas treenaamisen. Mä nimittäin odotan sitä kuin kuuta nousevaa, että taas pääsen salille nostelemaan rautaa ja tuntemaan taas sen ihanan euforisen fiiliksen. Oih. Huomaa kyllä, että motivaatio vaan nousee ja nousee koko ajan, kun ei oo päässyt tekemään mitään. Mietin päivittäin, kuinka mun himottais mennä pitkästä aikaa kaikille ryhmäliikuntatunneille, esimerkiksi spinningiin! Ruokailutkin on ollut nyt lähiaikoina niin retuperällä, että oikein hävettää. I want my normal routines back!

Selailin jo nettikauppoja ja niiden taivaallista urheiluvaatevalikoimaa.. Niin ihania juttuja, joita olis tehnyt mieli tilailla mielin määrin. En onneksi ihan tyhjin käsin sivustoilta lähtenyt, koska tilaukseen lähti yhdet jo kauan himotut Adidaksen treenipökät. Revitään niistä sitten vielä lisää motivaatiota!

Nyt hyvää yötä kaikille, jakakaa samoja fiiliksiä jos niitä löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti