maanantai 27. kesäkuuta 2016

Radiohiljaisuutta

Moi, nyt on jussit juhlittu ja on taas aika kääntää arkivaihde päälle. Mä pääsin mökillä sellaiseen löllöilyfiilikseen ja aikatauluttomuuteen, joten nyt on ollut hieman vaikeuksia saada itseään niskasta kiinni erinäisten juttujen kanssa. Kyllä mä kävin treenaamassa, mutta vähän oli käynnistysongelmia - pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Mökillä oli ihanaa ja kuvamateriaaliakin tuli otettua, mutta tällä hetkellä mulla ei ole yhtään fiilistä muokata kuvia tai istuskella koneella pidempiä aikoja. Nyt haluan vain olla ja latailla akkuja vikaa kesälomaa edeltävää työviikkoa varten.
Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä fiilis kaikesta - en jaksa pahemmin stressata mitään. Jos mun ei tee mieli meikata, en meikkaa. Jos haluan mennä treenien sijasta viinille ystävän kanssa, mä meen viinille. Jos ei tee mieli nähdä ketään, en näe. Näissäkin kuvissa mulla on likainen tukka, vähän epätasainen iho ja alla muutaman hassun tunnin yöunet, mutta kukapa sitä haluaisi täydellisen siloteltuja kuvia nähdä? Annetaan vaan olla ja relataan.
Tästä viikosta on tulossa ainakin töiden puolesta kiireinen, mutta ensi viikolla voinkin jo kirmata lomalaitumilla. Vapaata riittää aina elokuun alkuun saakka, joten eiköhän siinä ajassa pysty nollaamaan aivot totaalisesti. Mulla ei ole koskaan ollut noin pitkää kesälomaa sitten töissä käynnin aloittamisen jälkeen. Tuntuu ihan utopistiselta ajatukselta lomailla muutaman viikon ajan, huhhuh! En valita, todellakaan. Tulee kyllä niin tarpeeseen.
kuvat: Joanna Suomalainen
muokkaus: minä

Parasta juuri nyt on Orange Is The New Blackin uusi tuotantokausi, hyvä iltapala ja viltin alla makoilu. Saa nähdä jatkuuko tämä mun radiohiljaisuus vielä pidempäänkin, mutta kuullaan taas kun on enemmän sellainen fiilis!

Pusuja ja haleja! Kuinka teillä menee? Olisi mukava kuulla iloja tai huolia, ihan mitä vaan. Olis vähän ikävä teidän kanssanne rupattelua <3

5 kommenttia:

  1. Ihmettelinkin, miksei susta oo kuulunut mitään ;D täälläkin alkaa kohta loma<3 Ja OITNB uusin tuokkari katottu jo, mitäköhän seuraavaksi tekis elämällään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana että joku on kaivannut mua ;) Jee sit tuun kylään sun luo eiks vaan? Haha, kato Weed tai Californication <3

      Poista