lauantai 8. lokakuuta 2016

Viimeaikaisia lookeja

Eipä ole tämänkaltaisia postauksia aiemmin tässä blogissa nähty, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Niin kuin olette varmaan huomanneet, olen alkanut enemmän postailemaan kuvia mun arkipäivien asuista ja nyt kokosin parin viime kuukauden ajalta lemppareimmat asut pariin kollaasiin.
Mulla on tällä hetkellä muutama lempparivaate ja ne kaikki näkyy näissä kuvissa. Tekonahkapökät, nahkatakki, rennot mustat housut sekä rento beessi neule. Näitä yhdistelemällä saa aikaan vaikka mitä kivoja asuja, vaikka itse sanonkin :) Nykyään on niin helppoa valita asuja, kun on ne tietyt lempparit, joiden ympärille voi sitten koota asun päivän fiiliksen mukaan. Välillä mulla on esimerkiksi sellaisia päiviä, jolloin en voisi kuvitellakaan laittavani farkkuja jalkaan ja silloin oikea valinta on rennot mustat housut. Toisinaan taas oon mekkotuulella, jolloin nahkatakki sopii lähes kaiken kanssa! 
Mitä pidätte asuista ja mikä mahtaa olla teidän lempparinne? Tykkäisittekö tällaisista postauksista jatkossakin? 

SOME:
Instagram: @katarinaruusu
Snapchat: @katasti
Facebook: Click!

2 kommenttia:

  1. Mistä noi nahkahousut ja toi punanen takki on? :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä paras asu on nahkahousut, neule ja nahkatakki! En oo ennen nähnytkään nahkatakkia ja nahkahousuja yhdistettynä, mutta hyvältä näyttää. Kaikki kuitenki rokkaa ihan yhtälailla <3

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista