perjantai 25. marraskuuta 2016

Luonnonkosmetiikka: shampoovinkki

Ihanaakin ihanampaa perjantaita kaikille! 

Olette kovasti tykänneet näistä kosmetiikkajutuista ja mulla on teille nyt hyvä vinkki hiustenhoitoon liittyen: Unique Haircaren hiustenhoitotuotteet. Kyseinen merkki on mulle täysin uusi tuttavuus ja nämä ovat päässeet mulla jatkuvaan käyttöön heti siitä alkaen, kun sain itselleni testattavaksi. Tuoteperhe sisältää niin normaaleita hiusten pesuaineita, mutta myös esimerkiksi syväpuhdistavia, hilsettä torjuvia sekä värjätyille hiuksille tarkoitettuja shampoita ja hoitoaineita. Näissä on kolme superhyvää puolta: Ihana, jugurttimainen tuoksu, kauniit pakkaukset ja tietenkin hoitava sisältö. 
Kaiken tämän lisäksi nämä tuotteet ovat kohtuuhintaisia, Ruohonjuuressa 250 ml pullo n. 15 euroa, eli tuotteet eivät ole todellakaan kalleimmasta päästä. Mä olen nyt tykännyt käyttää värjätyille hiuksille tarjoitettuja tuotteita, joiden ohella pistän päähän erikoishoitavan aineen, joka poistaa hiuksista ja päänahasta esimerkiksi muotoilutuotteiden jäämiä. Hiustenpesun jälkeen hiukset on suhteellisen helppo harjata, eikä tarvitse tervehtiä takkupesää, niin kuin joidenkin shampoiden jäljiltä. 
Ei parabeeneja, silikonia, GMO:ta tai muita vastaavia inhottavia aineita! 

Lämmin suositus tuotteille, toivottavasti tekin pidätte näistä :)

*tuotteet saatu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti