lauantai 26. marraskuuta 2016

Ekoihin crossfit -kisoihin

kuvat: Sara Vanninen
vaatteet: Lorna Jane
kuvauspaikka: Lavli Livingroom

Tänään on jännittävä päivä, koska mä olen osallistumassa mun ihka ensimmäisiin crossfit -kisoihin! Ei kuitenkaan puhuta valtakunnallisista yksilökisoista, vaan meidän boxin yhteisistä tiimikisoista. Kilpailu on tarkoitettu kaikentasoisille treenaajille ja mä uskaltauduin mukaan ihan viime hetkillä, hah. Itse asiassa mä taisin saada itselleni peruutuspaikan ja nyt olen todella iloinen ilmoittautumisestani. Tällaiset tapahtumat luo niin hyvää yhteishenkeä ja tätä kautta tutustuu hyvin uusiin tyyppeihin - omien taitojen kehittämisestä puhumattakaan. Innolla odotan mitä päivä tuo tullessaan! Jos meininkien seuraaminen kiinnostaa, yritän päivittää snapchattia (@katasti) pitkin päivää, kurkkailkaa sieltä miten meillä menee, ps. ollaan teetetty meille hienot tiimipaidatkin! ;-)

Mukavaa lauantaita itse kullekin siellä ruudun toisella puolella!

2 kommenttia:

  1. Vähän kivaa varmaan, tsemppiä tosi paljon! :) Pitääkin ottaa sun snäppi seurantaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tsempeistä, luin nää kesken kisojen ja tuli kyllä hyvä mieli :)! <3

      Poista