perjantai 18. syyskuuta 2015

Friday

juna4juna2juna1juna3junajuna6
kuvat: Laura

Perjantaita toverit! Mites siellä päässä sujuu tämmönen lakkoilupäivä - töissä, koulussa vai kotona/jossain muualla? On kyllä tosi outoa, kun mitkään julkiset ei kulje ja tuossa aamulla kaupassa käydessäni normaalisti aamuisin niin ruuhkainen Leppävaaran asema oli oikeastaan pelottavan autiona.. Kyllä mun mielestä ihan aiheestakin lakkoillaan, ei siinä mitään. Aika hurjaa vaan, miten edes tämmöinen yhden päivän seisahdus tuottaa niin paljon hankaluuksia töissäkäyville ja kaikille muille, jotka julkisia kulkuneuvoja tarvitsee. Mä oon myös yksi heistä ja onneksi saan tänään kyydin töihin, muuten en olisi sinne päässyt millään tavalla!

Tosiaan tää päivä menee töissä ja illalla mennään Korjaamolle katsomaan Paperi T:n keikkaa, jee! Mä oon vasta lähiaikoina lämmennyt herran musiikille ja ennen Flowta olin vielä ihan että njääh. Flowssa se oli niin hyvä, että varattiin heti liput uudelle keikalle, osittain myös sen takia ettei nähty sitä Flown esitystä ihan kokonaan. Onko joku muu tulossa sinne tänään?

Pitemmittä puheitta mä lähden nyt laittamaan ruokaa, ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia: