lauantai 20. helmikuuta 2016

Kun hiukset sanoi nips naps

Moi! Kerroinkin täällä jo viime viikolla, kuinka kävin vinhdoin leikkaamassa hiuksiani lyhyemmiksi ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Nyt ajattelin jakaa vielä muutaman kuvan projektiin liittyen sekä pientä alennuskoodia teille ihanille lukijoilleni! _MG_3473
Lähtötilanne, jossa on jo taustalla yksi värjäys ja n. 7 cm leikkaus. Olin viimeksi niin nössö, etten uskaltanut enempää leikata, haha! Mikä luuseri.. Vaan nyt kävi toisin!_MG_3474 _MG_3478-2
Laitettiin mulle lähes koko päähän todella vaaleaa ja kylmää pientä raitaa ja lopuksi vielä koko päähän blondaavaa sävytettä. Mun mielestä noi pinkin värit on niin söpöjä!_MG_3481 _MG_3483 _MG_3487
Siis ette tiedäkään kuinka tyytyväinen olin tämän prosessin jälkeen! Mä oikeasti hypin ilosta ja hipelöin hiuksiani seuraavat kolme päivää kakskytneljä seittemän. Sanoinkin kampaajalleni, etten ole koskaan ollut näin tyytyväinen kampaajareissun jälkeen ja eipä mulle ole koskaan mitään näin radikaalia muutosta tehtykään. Tämä sävy ja malli oli kyllä juuri sellainen mitä olin kaivannutkin! Tosin vielä ihan pieni twisti hiuksiin on vielä luvassa, siitä sitten varmaan myöhemmin..

Ja nyt siihen pääaiheeseen, eli kampaajani ylistykseen. Neea Hiltunen, joka työskentelee nykyään Nook Five -nimisessä kampaamossa Helsingin Viiskulmassa on tämän kaiken upeuden takana. Hän on erittäin lahjakas nuoresta iästään huolimatta ja olin oikeasti ihan ymmälläni siitä, kuinka mimmi ymmärsi ja osasi täysin sen mitä pienessä mielessäni olin hiusteni varalle pähkäillytkin. Mä oon nimittäin super huono aina kertomaan mun visioita ja tyydyn aina vaan sanomaan "Tee mitä haluat, mä luotan suhun. Tässä kuvat minkä tyylistä haen" :-D. Suosittelen lämpimästi vierailemaan neitosen hellässä huomassa, jos kaipaa itselleen uutta ilmettä niin hiusten kuin ripsienkin saralla, tyttö on varsinainen monitaituri.

Ajateltiin Neean kanssa piristää teitä ihania tyyppejä antamalla 10% alennuksen kaikista töistä, kun muistaa varauksen yhteydessä mainita lukevansa mun blogia ja varaa aikansa Neealle. Tässä vielä linkki Nook Fiven nettisivuille, josta löytyy yhteystiedot ja muuta mukavaa. 

Nyt kaikille uusi tyyli uudeksi vuodeksi, eiks je? Onko siellä muita, jotka kaipailisi tyyliinsä pientä muodonmuutosta? Mä oon ainakin super onnellinen, kun uskalsin ottaa härkää sarvista kiinni ja leikata pitkät kutrit pois. Ahh, niin helppoa!


*Postaus toteutettu yhteistyössä Neea Hiltusen kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti